Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Aku suka benda alah nie..

Wah~!! Bab nie aku paling suka.. aku ada kena buat assigment untuk management aku, dan dia nak kita listkan kita punya strenght dan weaknest! Aku jujur dan aku listkan apa kawan2 aku cakap.. Setakat nie dalam 30 orang survey..

Weak:
-Underestimate others-Not focused-Like to procrastinate-Low determination-Lazy-Besar Kepala - Suka Memilih -Malas

Strenght:
-Resoursefull -Team worker-Humour-Have a great knowledge-Forgiveness-Friendly-Always look into future-Softskill-Tenang dalam menghadi perkara - Berpotensi menjadi anak buah yang baik- Mampu mangawal anak buah- Always grab oppurtunities-Able to manage himself- Confident- Have an ability to become a businessman- Brave

Antara survey yang aku dah direply.. aku guna facebook message dan passing kertas masa kelas.. Thanks kawan. Aku paling suka berkawan orang yang jujur dan mengkritik, bukan mengumpat.. DAN AKU X DELETE WEAKNEST AKU> AKU LIST SMUA YA
Papepun, tengok balik benda nie, aku teringat lak kak long aku, aku suka bertanya kat dia apa kelemahan dan kelebihan aku..
Kelemahan - Mudah panas baran bila kehendak x dituruti.
Kelebihan - Bila dah nak, aku akan kejar benda tu smpai dapat.. dan aku memang degil bab2 mcm nie- susah nak berputus asa. Tapi bila x nak, orang paksa pun susah nak buat.

Semua btull..


So? Aku suka assigment nie.. Membantu membina diri. Jangan terlalu berkawan dengan orang yang hanya nampak kelebihan diri anda. Kerana anda bisa binasa. Kawan adalah orang yang berani membetulkan anda.