Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Bertemu kembali!

wah~~ aku hidup lagi rupanya.. eh? cakap nak tukar templete? nape x tukar? banyak reasom aku x tukar:
- aku ada survey kwan2 yang selalu bca blog aku. dia ckap lagi prefer loyout skrg compare ada yang
beberapa kali aku tukar dalam minggu nie. so aku go on la.. pembaca always right.. kan?
Dan aku adapi msalah dgn slide picture kat atas nie.. pkir pkir xjumpa cara.. try wat link dari web lain slain photobucket, still xdapat gak.. ada cadangan?

- aku nyer nuffnang trus jatuh bila aku tukar templete.. kenapa? coding kena add balik. dan aku mlas nak buat smua tu ok!

- aku perlukan tenet yang laju untuk buat bnda alah nie, dan msa full sehari- 2 hari suntuk, buat META TAGS, SEO, crawling la apa benda alah smua2 tu.. sekarang pakai broadband pinjam dan line tenet kampus, mmg slow. mane broadband aku? campak dah~~ kejap biru kejap ijau line dia, baik aku pkai yang line free punya.. lagi laju.. mntak tea o dan beronline dlam 4-5 jam kat kopitiam.. lama2 bangkrap aku rasa company tu.. haha

Persetankan benda tu.. sekarang aku akan cuba update blog nie secara konsisten.. sory lama menghilang.. aku idup lagi. jangan bimbang..