Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Oh anak buah ku..

Uhh~~ Pening kepala layan anak sedara aku 2 orang nie.. Sorang berumur 6 tahun dan sorang 4 tahun. Dua orang nie memang pandai.. pandai main psikologi dan pndai pergunakan aku. Nak tau cmner?

  • Si Abang - Irfan Haikal.. Dia nie baru darjah satu, tapi dia punya demand memang tinggi. PSP aku dah jadi hak milik dia, kalau aku nak main pun kjap je, lau dia xdapat mai lama2, mula la dia menangis. Dan kalau ada dia nak makan apa-apa, akula yang kena carik. Parent dia sibuk bekerja, dan aku jadi pelayan ke 2, selain dari mak ayah aku a.k.a dia punya datuk dan nenek yang jadi pelayan pertama.
  • Si Adik - Isyatul Alia. Yang nie lagi power. Comel memang comel, tapi dia punya mulut macam mak cik. 2 hari lepas aku dan ayah aku pergi pasar kat bandar semata-mata nak beli durian, atas leteran dia yang merungut mana durian.. mana durian.. Dan dia agak kasar nie, asal aku baring, mst panjat badan aku, asal nampak aku duduk2 ambik angin, mesti panjat bahu aku. Ohh~~
Apa-apa pun.. aku memang akan jaga budak2 nie.. terbaik~~ Walaupun dibuli. Haih. Da lama x main PSP




P/s : Biasakan.. time kecik2 cmnie la kita dapat bergurau dengan budak2. Bila diorang dah dewasa, biasa hbungan akan sedikit renggang. Betul x?