Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Bahana penanda kereta masa rombongan perkahwinan.. Owhh~~!!


Berada dijalan raya hampir setiap hari, lagi -lagi masa cuti sekolah nie, teramat kerap aku tengok rombongan meminang, rombongan menghantar menantu. Dan biasanya mereka akan memakai penanda di aerial kereta mereka. Korang ada perasan x? Aku ada kisah pasal benda nie.

Kawan aku pernah bercerita dia mengikuti rombongan perkahwinan kawannya. Dan dia diberikan penanda dan juga arahan agar mengikuti penanda ikatan reben hijau yang dilekatkan pada aerial kereta. Kebanyakan ahli rombongan adalah ahli keluarga si pengantin, maka dia x ingt sangat kereta mereka. So.. mengikut arahan la dia, mengikut penanda reben hijau. Ikut punya ikut, terpisah di traffic light.

Nak dijadikan masalah, terpisah agak lama di traffic light dan dia x dapat mengejar rombongan, maka mencarilah dia reben berwarna hijau itu, terjumpa. dan terus memollow..
Dkat sejam memollow .sampailah dia di tempat rombongan orang lain, akibat x ingat kerete, akibat pakai penanda colour sama. Apa jadi kat dia? Balik rumah dan makan nasik kat umah..
Sekian..

P/s: Pengajaran : Ambik no telefon salah satu ahli rombongan andai x knal tempat dan kereta peserta rombongan. Perkara ini biasa terjadi kot~~