Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

World Cup.. Stress ke?



Menerima satu SMS dari seorang rakan semalam

'Asraf, watpe 2.. x tengok bola ke?'
reply
X.. Team lawan x best
reply
Nape laki suka tengok bola? Tension r..
reply
Nape lak tension?
reply
Yela.. skrg nak tengok tv pun susah. Dah xdapat tengok tv cerita korea dah. Diorang asyik bukak bola je. Geram tul..
reply
So, kamu watpe skrunk?
reply
Terpaksa cari alternatif lain, baca majalah wanita, harmoni, keluarga coz nak ilangkan bosan.


Antara intipati sms aku dengan minah nie..Alahai.. Kesian betul dgan member aku sorang nie. Dia merupakan anak perempuan tunggal dalam family dia.Comfirm2 whole family dia tengok bola. Ibu dia rasanya pun layan bola gak. Aku sebelum nie x endah pun pasal nasib bukan peminat bola, coz aku suka bola. Tapi pikir balik, kesian lak. Tapi xpe r.. 4 tahun sekali je pun..Kan? Sabarla gadis2.. Lagi 3 minggu je pun. Hahaha


P:s :Akak aku dulu memang anti bola, tapi skrg dah minat sebab hari2 tengok bola. Dia cakap cara permainan lebih menarik dari malaysia punya, sbb tu minat. Agak2 nasib gadis2 di luar sana sama jugak ke? Stress x dapat tgk tv? Agak2 ada x yang bergaduh besar sbb bola? Ada ke?





Kesian~~~ haha