Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Manchester City.. terbaik malam nie!!


2 jam sebelum perlawanan bermula. sempat lagi buat blog tu. haha sory lmbat, baru balik tengok orang buat perubatan tradisional dengan datuk aku-main puteri, konsep dia sama mcm mak yong jgak la asanya. psal main puteri tu aku post kmudian hari ya.

Isu kat sini, perlawanan paling penting. kat EPL, aku fanatik kat Manchester City, suka pnyerang dia, laju dan serang pelbagai corak. defend pun bgus. lwan malam nie dengan tottenhem plak~ 2 org pnyerang england ada kat snie. ahaks. Aku menunggu smpai pagi untuk kejayaamu whai Mcity!!!

Kenapa aku nak M-city menang? nak suh dia msuk champion league, dan team nie bsama barcelona sama2 belasah team Maurinho season depan, xksahla dia jd coach team mane pun
(tp dgar kata Real madrid nak ambik dia..ek?)
Papepun.. good lurk
Manchester City!!