Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Orang Thailand nyanyi lagu Wali band- tkezut aku!

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


Antara bait-bait lagu dalam lagu ini. Kejadian nie berlaku semasa aku melawat ladang anggur di Lojing, Gua Musang. Melalui satu rumah kongsi (rumah pekerja buruh), aku terdengar suara merdu menyanyi lagu nie, kuat plak dia nyanyi tu. Memang best suara dia.Dan paling respek, lancar gila nyanyian tu. Bila ditanya pada owner ladang tu, dia cakap tu org siam (Thailand) nyanyi. haha dia menyanyi sambil masak.
Owhh! Wali Band.. ko mmg Power!
P/s - aku rasa klau dia msuk AF pun lyak kot. haha