Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Tafsir Mimpi

Korang percaya tafsir mimpi? Aku percaya akan tafsir mimpi, wlapun bukan 100% tepat, tapi kiasnya itu ada. Aku jarang bermimpi, tp bila bermimpi aku biasanya akan bukak satu rujukan tafsir mimpi yang aku rasa agak tepat.

Baru2 nie ayah aku msuk hospital, msa kat spital dia ada cerita dia mimpi menggali ttelaga seminggu lbh kurang sbelm kena msuk spital. Aku balik umah p check, mksud telaga/ gali atau sebagainya psal telaga, akan ditimpa musibah. Hmm betul mimpi itu.

Baru2 nie kak aku, rumahnya dimasuki pencuri, 2 minggu sbelum tu dia mimpi ada anjing berkeliaran di sekitar rmahnya.. tafsiran mmpi ini agak kurang jelas, tp membawa maksud membawa musibah.. mmg betul, rumah kak aku kehilangan barangan dan kerugian dkat 7-8k.

Minggu nie aku bermimpi dicium di bibir oleh kwan prempuan aku. wahhh. aku bngun aku trus msg dia. - "Weh ****, aku mimpi pelik psal mu weh.. Pastu dia msg balik, mmpi gapo haa!" Dlm sms sama dia tnya minggu nie free x, nak jumpa ada peluang perniagaan baru. Tapi bukan MLM dia ckap, aku anti MLM okey. Nice- aku p check tafsir mimpi,mimpi cium membawa mksud akan mendapat kebaikan dari seseorang itu. Betul tafsiran itu.

Lain2 mimpi? Aku jarang bermimpi, dan x semua mimpi boleh ditafsirkan, kdg2 mainan tidur - Tapi ada yang bagi aku tuhan nak bg peringatan melalui mimpi. Bnyak jugak sbenarnya yang aku dpt tau melalui tafsir mimpi. ianya memang akan tetap berlaku wlaupun kita tahu awal melalui mimpi, tp sekurang2nya kita boleh prepare dari segi mental dan emosi sebelum ianya berlaku. Berlaku tetap berlaku, yang tu kita x boleh elak. TAKDIR


Korang percaya tafsir mimpi?

Satu lg aku percaya - instinct. :)