Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Aku Baru Belaja Beli Online- Jakunnya aku

1-2 minggu nie dok kalut aku blajar jual beli online
Minat datang bila tgk kwan2 aku buat blog meniaga online
Siap ada customer dari indon n brunei ag
Lagi minat bila
Tgk sorang lagi rakan siap import barang dari obersea lagi
Woh~!

Aku terus sms/pm diaorang
Alhamdullah, diorang x kedekut ilmu
tanya sikit2
Keypoint dia.. online business yg pntg trust pelanggan kat kita
Sebab biasa pelanggan akan bank in duit dulu

So; aku nak try.. nak try beli online dan aku target barang dari china
kira import ah
Aku p buat akaun paypal..
So baca2 kat web..
aku decide nak bukak akaun RHB
(sbb RHB x cas bila nak transfer dari akaun ke paypal)

 P cawangan RHB.. tgk mycard aku. cip x leh baca. Dia sruh wat ic baru. Cis
p wat ic baru.. dekat 2 minggu baru dapat ic baru
Dapat2 aku p trus buat akaun

RHB aku suka.. dia punya service layan aku mcm VIP
akak tu follow je kemana aku p, smua bnda dia buat, aku just sign dan tulis bnda2 pntg je.

Siap wat akaun, terus aku transfer duit ke paypal
RM20 je aku transfer.. testing.. haha 
So skrg aku da order satu gelang tangan dari cina
Cantik..Harga 5 dollar.. xleh mahal2.. testing. takut x smpai

Maybe 1 minggu lebih ag smpai.

Urusniaga online nie bg aku x susah.. yg pntg nak belajar
Banyak lagi bnda aku kena explore
Perlahan2 kayuh

:D