Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Terima Kasih Kawan~!

Minggu pertama dah bukak..
Aku still malas nak belajar.. haish..


Minggu pertama nie aku rasa dihargai sangat..
Kenapa?
Aku dapat 3 adiah tu dalam minggu pertama!

1st - hadiah kuih dari adik junior aku dari perlis, sngt sedap !- si Syaza
2nd - Hadiah coklat dari adik junior aku - sangat sedap! - si Izah
3rd - Hadiah keychain yang cantik dari Beijing - China dari classmateku - Eastiharah

Terima kasih kepada semua rakanku! Amat hargai. Andai ada lagi nak lagi ya..hua3

2 hari pertama nie aku x kuar banyak duit makan pun. Kenapa ya
Si Lokman belanja aku makan 2x , dan si Azie juniorku belanja aku makan nasi kukus!
Wohh~ aku mendapat rakan yang suka membelanja aku. Thanks kawan!
Murah rezeki aku - kata salah sorang rakanku
Hei..
Sekarang aku mencari sponsor untuk ke Pulau Perhentian
RM 300..
Mana nak dapat ya?
Sape2 baik hati?
:D