Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Mari Kenal Kenal

Aku di tag oleh si Padie..
So layan je ah tag junior matrix aku nie..
Jom kenal2~!

Gambar
Aku yang tgh tu haa.. Sory aku mmg jarang ambik gmbo sorang2..xde gmbo single. ha

nama sebenaq,
Asraf Fizree Mohamad


nama samaran,
Syeragh

asal,
Kota Bharu

negeri,
Kelantan

tarikh lahir,
19 Mei 1987

tempat lahir,
Kampung Belimbing

berat waktu beranak,
3. ++ ade.? -
tak ingat seyy.

jam lahir,
6.30 ptg - Bulan puasa tu

jantina bayi,
Lelaki tulen -

hari lahir,
Rabu. kot. -

usia sekarang,
23 -

belajar,
UMK. -

course,
Agro-Tech ( Applied Science)

tadika,
Kemas-

sekolah rendah,
Sek Keb Kampung Keling

sekolah menengah,
SMK Mulong
MRSM Beseri
 
kem,
Aku xpham soalan
ape nie.? =p

part time,
Online! -
haha.!

warna,
Kaler gelap -

makan,
Paling pantang lapar - lau lapar aku jadi mcm pondan.. letih..

minum,
manis dan berais -
kata harus jugak boleh.? =p

kawan baik,
berterabur

suka,
main psp -

tak suka,
ditipu. -

tak reti,
ramah mesra. -

perangai,
suka perhatikan dulu sebelum masuk campur bergaul
haaa tu diaaa.

pujaan hati,
dipuja dalam hati jeee. -

family,
mek ayah 6 beradik -

tag kan kepada,
 
 
SELESAI!
haha