Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Ketagih dan eksiden

Aku xpham kenapa sesetengah orang ketagih
Ketagih rokok..
Aku bukan perokok
Tapi aku pernah menghisap rokok - sekadar mencuba
Dan aku rasa macam orang bodoh je bila hisap rokok.
Xse rasa pape..
Kawan2 aku - 3/4 adalah perokok
Alhamdulliah - aku bukan perokok walaupun aku dikalangan perokok.
Aku xberminat dan x ketagih.
Lagipun aku x sanggup bazirkan duit parent aku bagi semata2 untuk hisap rokok.

Kenapa merokok?
Sesetengah orang semata-mata nak hilangkan bosan
Sesetengah orang semata-mata nak hilangkan stress
Sesetengah orang semata-mata nak mencuba - dan akhirnya ketagih
Walau apa pun alasan - aku xrasa merokok itu menyeronokkan.
X begitu?

p/s : Kawan aku marah aku merokok walaupun dia sendiri merokok. Dia cakap kau bukan perokok, jangan cuba nak merokok, ha3 kawan yang baik. Aku yakin pada diri sendiri yang aku xkan ketagih merokok. Aku ingt pada parent aku yang amat x suka anak2nya merokok.


Hari ini aku dapat sms dari rakan aku
Dia eksiden
Alhamdullah - dia baik2 saja
Namun kreta yang dia guna rosak teruk katanya.
Kesian dia - aku hnya menolong stakat yang mampu

Eksiden?
Alhamdullah - aku xpernah
Dan aku x dpt byagkan andai aku eksiden
Semoga dijauhkan dari malapetaka itu
amin..
Kepada rakan aku tu- sabar ya.. tuhan bersama kamu

~Out~