Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Kem Kepimpinan SPRM Bukit Bakar


Seronok jugak menyertai aktiviti ini sebenarnya. Aku menyertai program ini atas pelawaan rakan2 SPRM, dan aku menjadi peserta. WOW! Dah lama aku x jadi peserta sepenuhnya dalam program anjuran kelab, dekat 2 tahun. Sebelum nie mana2 program aku terkial2 membahagiakan orang lain, skrg nak bahagiakan diri sendiri lak..

Seronok memang seronok, paling aku ingat semasa jungle tracking, ada minah tahun satu bertudung hitam (gambar berada didepan) tu lemas dekat dengan aku.. haha aku xbeberapa pndai berenang, rakan dia menarik dia, dan pada masa yang sama rakan dia tu jugak menarik aku. Adegen menarik 3 orang berlaku, nseb baik tmpat xdalam, lau x cmpem lemas..
-Gambar masa lalu kat anak sungai -
Paling syok masa main 'burung hantu', aku menipu fasi2. Aku diletakkan di tempat terbuka, dan aku mula diusik 'hantu' pada waktu lebih kurang 1-2 pagi.. Yang syoknya aku dapat cam sorang2 yang pekena aku, dari curah air atas baju aku, letak kucing kat tangan aku, usik2 guna ranting kayu, tiup2 kat telinga, kipas2 bagi angin laju2, usik2 rambut.. Haha semuanya nak berlakon jadi hantu untuk menakutkan aku, tp dalam hati aku, aku memang tergelak teramat2 coz aku nmpak satu persatu apa yang diorang buat. Paling berusaha adalah si lelawaty- bekas s/u aku kat kelab PRS. paling bnyak dan paling kerap ganggu aku- Hantu mu x menjadi kawan. hua2..

Haha papepun aku dapat capai target aku masa datang sinie, nak release tension. Berkenalan dengan junior2 adalah satu kelebihan, dan bergembira adalah satu kenikmatan. Thanks friend!
Jing-Jing!!