Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Aku ingin mengepekl!

Ahh~~!! Arinie aku ingin membebel! Aku kegatalan untuk menaip..

Ngepekan pertama!
  • Apa kejadahnya minah2 zaman sekarang nie? Pakai tudung kat luar, tapi dalam facebook btambun tambun gambar x pakai tudung. Apa murah sangat dah ke rambut korang? Apa dah buat jualan murah dah ke disebabkan tiada jejaka yang terpikat disebabkan korang sentiasa pakai tudung? Wallawei~~!! Xkemana la. Parent korang bagi izin ke buat macam tu? Ahh~~!! ini bukan masalah parent dah. Korang sndiri yang tanggung dosa. Korang dah akil baligh kan? budget hot ke minah2 dua alam oii~~~!!
Ngepekan kedua !
  • Apa besarnya gelak pok cik pok cik kat kedai kopi bila aku pakai jersi argentina masa pergi beli barang. Aduhaii~~!! Ini baju aku la, dah korang ada ke jersi? haha bukan nak marah pun, tapi nak membebel. Kat dpan pok cik2 aku snyum je la. Kan melawan direportnya kat ayah aku. haha.. Alkisahnya aku dah x kisah dah fasal world cup nie. Aku x sabar nak tengok dua team aku bermain, Barcelona dan Manchester City. Wallaweii~~ Aku x sabar nak tengok David Villa team dengan Messi, dan x sabar dan tengok sapa ahli baru dalam M-City. Gunakakan duit sebanyak mungkin pak arab!! Beli sape2 pun! Ibrahimovic menanti!
Ngepekan yang last!!
  • Apa kejadahnya fuction microsoft word nie. Selalu sangat autorecovery, sampai nak wat kerja pun terbantut. Skali dia save punyala lama. Fail word aku memang besar, disebabkan tlampau banyak gambar2 diletakkan dlam report aku nie. Bill Gates ! Think something la! Xleh ke buat bila gambar di paste kan, dia mcm xde effect kat perjalanan word. Dah banyak kali laptop aku hang sbb bnda alah nie. Last2 kna buat balik. Nasib baik slalu buat back up. huh~!! Dah la due date dah nak dekat, kan xpsal2 aku kena hentam kat fakulti.

Dah.. Sekian.. Tamat. Puas! =.='