Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Bila Si Jongang Berlagak.. Aku Rasa Nak Tembak!

Ohooi!!!! Sekarang musim durian dah tiba adik2 abang2.. Aku yang x berapa minat durian nie pun terkena tempiasnya. Aldimaklumkan bahawa sebelah rumah aku tu ada kebun, ada la bnyak jugak pokok durian.. Bila durian ada, makan riang la si tupai nie bergalak2 menebuk lubang tu. Aku la yang biasanya dikerahkan untuk menghalau si jongang nie - kerja masa cuti.. kata mak aku. uk2!

Banyak cara digunakan untuk halau benda alah nie, aku hanya gunakan teknologi dahulu kala, halau guna suara dan goncang2 tin, takutkan si jongang nie. Namun x berkesan der~~!! Aku tengok pagi nie dah banyak durian berlubang, dah lau nak makan sangat durian tu, makan je r sampai habis, nie makan sikit tinggal, makan sikit tinggal.. Maunya dia tebuk semua durian tu nanti..

Amaran kepada tupai.. Aku sekarang gunakan cara baik. Jangan sampai aku marah, dan gunakan cara x baik ya.. Contohnya~~!!

Boleh gugur jantung kamu!
Atau guna cara paling kejam!!



Dan lpas tu inilah nasib anda
wahai tupai!!

MATI KATAK!!
DAN EKORMU DIBUAT PEMEGANG KUNCI!!