Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Bila Junior Baru Mendaftar.. Maka :

Ohoii~~!! Junior baru masuk lagi ke? Kejap je rasanya masa berlalu. Junior yang ada pun x sempat bermesra sepenuhnya, dah masuk yang lain plak. Bagi yang xpernah dapat tittle senior, mesti x sabar.. mesti ada yang berangan2 macam mana nak berhadapan dengan junior, buat muka berlagak, buat muka baik, nak sound klau dia buat salah, nak achieved pengaruh ( yang beria2 nak jadi MPP) dan rmai lagi bercita2 tinggi..

Aku? Aku dah bosan jadi senior. Selaku Generasi terulung.. eh2.. Terawal, sbenarnya aku masa Tahun 1, sangat2 xsabar nak tengok senior masuk. Yelaa.. masa tu xde abang senior, xde adik junior.. Mengadap muka yang sama tiap2 hari, lau x silap 250 lbh kurang.. Smua masa tu da cam adik beradik, lagi2 sebab duduk dalam Balau - yang memuatkan 16 orang student sebelum asrama siap. Makan, minum, kelas semua dkat2.. dahla masa tu kedai x banyak bukak, memang agak kenal semua student batch 1.

Dah masuk Junior? Teruja jugak sbenarnya.. berangan2 kalau ada yang boleh wat member main volleyball, tukar2 hobi, dan sebagainya. Namun, jangkaan x tepat. Junior pertama aku dilihat agak sombong, sory to say, dan kelihatan agak takut2.. ( Aku garang).. Ada sesetengah golongan yang agak mesra dari geng PRS, dan geng PES 2009. Trimas!! Yang lain? Xpelah, aku pun x kisah sangat, mybe sebab aku xleh jadi fasilitator sbb ada konspirasi untuk seseorang memegang takhta? Haha kisah menarik yang aku xkan bgtau sape2.. Papepun dalam junior2 nie, aku menyirap dengan sorang lelaki nie (Lelaki a.k.a pondan) Alahai.. dahla pondan, pasang balak lak tu.. berkepit je dengan balak dia tu ari2.. Sakit mata aku tengok.. Gay? Aku pernah sound dari jauh, dan pernah face to face, sampai dia call ayah dia sruh call polis.. Ayoyo~~!! Apa dia cakap masa face to face , ayah aku pun tak marah buat macam nie, kau nak marah kenapa? Awww!!! Pedulikan pondan itu..

Junior ke 2.. Masa nie agak best coz aku jadi fasi.. Dan smua cam blur~!! Aku masih ingat ada seorang junior x makan 2 hari coz xde kupon makanan, sbb fasi menegaskan bahawa sape2 yang xde dan xbawak kupon makanan, xleh makan!! Haha tergelak aku dengan minah junior nie.. Lurus bendul teramat! Kita bagi ayat macam tu nak mendisiplan sket, dia akur bulat2.. Haku rasa lau suruh dia basuh baju pun dia buat kot. Ngeh2~~!! Papepun 2nd junior ok. Banyak yang dikenali dan mengenali. Kept it up!! 2 mingu lagi korang jadi senior lak

Junior ke 3? Aku xtau~~!! Wait n c. Apa2 pun apa status aku sekarang lau ada 3 generasi junior? Super Duper Senior?