Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Siapa ahli Majlis Setia Rakyat? Mana pejabat pentadbirannya? Mana webnya?


Ingin aku menulis tentang isu istana Kelantan. Tetapi aku tidak berani kerana siapalah aku untuk berbicara panjang tentang isu istana dan Kerabat Diraja Kelantan, sedangkan Nik Abdul Aziz berdiam diri, patutlah aku juga tidak membincangkan perkara ini.

Namun

Mari kita menjengah disebalik fakta fakta yang telapun dikeluarkan oleh akhbar, dan mari kita berfikir mengikut cara pemikiran kita sendiri..
  • Majlis Setia Rakyat - Semalam keluar kenyataan akhbar yang mempertikaikan kenapa Menteri Besar Kelantan tidak mahu campur tangan didalam krisis istana. Soalnya disini, aku ingin bertanya, siapa keahlian Majlis Setia Rakyat? Aku juga rakyat yang setia namun aku menyokong tindakan tidak campur tangan MB Kelantan.
Siapa ahli Majlis Setia Rakyat? Mana pejabat pentadbirannya? Mana webnya?
  • Jawatankuasa bertindak rakyat Kelantan juga membuat laporan polis begi menggesa pihak berkuasa membuat pemantauan menyiasat dakwaan dan mengambil tindakan sepatutnya terhadap pihak-pihak yang cuba menimbulkan suasana tidak tenteram seperti mana yang dibuat oleh Azaha Abdul Rani dari Majlis Setia Rakyat.
Jadi.. apa pendapat anda?

Ada juga web yang saya lihat pro kepada Tengku Temenggong Kelantan. cekidout!

http://rakyatkelantan.blogspot.com/

Sumber penulisan :
http://www.sinarharian.com.my/kelantan/content/story7638544.asphttp://www.sinarharian.com.my/com/content/story7687864.asp
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0423&pub=Utusan_Malaysia&sec=Jenayah&pg=je_06.htm
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0514&pub=Utusan_Malaysia&sec=Jenayah&pg=je_02.htm
http://www.sinarharian.com.my/kelantan/content/story7255098.asp