Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Owhh.. Aku mabuk..


Oh.. Aku mabuk.. Bukan mabuk minum arak, tapi mabuk kenderaan. hua3~


Nak dijadikan cerita arinie aku menempuh perjalanan yang agak jauh, dari Kelantan menuju ke Perlis. Perjalanan jauh bukanla masalah bagi aku, tapi keadaan bas itu sendiri.. huk2~~
Kenapa aku mabuk?
  • Pemandu bwak bas lemah longlai.. masuk highway jeli- gerik tu boleh smpai terangkat tayar dia bawak. gila r.. Nak termuntah aku.
  • Bukan aku sorang yang mabuk, majoriti.. ada penumpang yang siap muntah dalam bas, tapi nasib baik dalam plastik. hak2~~
So.. pengajaran dari kejadian :
  • Beranilah pi lempang driver andai dia bwak melulu masa lalu jalan berbukit, andai anda x mau muntah.
  • Bawak plastik bersama andai anda tidak yakin dengan kekuatan perut anda menahan makanan dari kuar.
HUa2~~ aku mabuk. skrg baru je sampai perlis dan aku nak tido!!