Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Pak Cik tu bukak baju depan orang ramai. huhu~~


Terkezut gak aku dengan pak cik nie yang membuka baju dengan tiba2 (bukan gmbar ini ya).
Peristiwa ini berlaku semalam, semasa aku dengan member aku kuar cari makan dkat area pasar malam. Nak dijadikan cerita, pak cik nie dengan selambanya bukak baju, mengeluh ( @ menjerit? ) ahhh!! panasnya!. Pas bukak baju, dia jalan2, masuk kereta terus blah. Aku nak tgelak je tgk pak cik nie. Faktor dia buat begitu?
  • Al-maklumla Kelantan dia dah berbulan2 x ditimpa hujan. Panas bai.. even malam pun berpeluh. Sbb tu dia xthan kot.
  • Next reason, mybe dia stress dgan bini dia kot, pusing punya pusing, tapi xbeli apa2 kat pasar malam tu, haha ditambah dengan suasana sauna, mmg jadi mangkin untuk bukak baju la.

Masuk je kreta, aku tgk pak cik tu petim aircond, terus belah.melayani kesejukan aircond dan peluh bersatu. pergh!! memang nikmat.

P/s- Kelantan skrg memang panas. aku sndiri masa dok rilex2 pun leh bpeluh. blogger dari kelantan mybe tahu kot psal kepanasan ini. jarang2 blaku hujan jarang turun. Papepun, Pak cik tu memang selamba. Tabik Spring!!