Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

3 perkara aku paling takut.. teramat takut!!

3 perkara ini, adalah mimpi yang paling ngeri dalam hidup aku andai ia berlaku, dan aku harap sangat-sangat ianya tak akan sesekali berlaku.. amin~~
  • Dibuang Keluarga
  • Kawan/Keluarga dirasuk hantu dan menyerang aku dengan niat membunuh. Oh Tidak!!
  • Isteri bermain kayu tiga dengan orang lain..
-Andai kata ini berlaku, memang hancur hidup aku. Dibuang keluarga, kemana harus aku pergi selepas itu. Paling aku ngeri diserang orang dirasuk, kekuatan dia berganda, dan even kalau kita nak attack dia balik, dia keluarga/kawan kesayangan kita. apa harus dibuat? Isteri bermain kayu tiga? Masyaallah.. aku sentiasa berdoa diberikan jodoh terbaik dan dihindarkan isteri macam nie.


p/s: Pernah menggigil ketakutan, gajah mengamuk kira2 200m dari rumah tempat aku tinggal msa praktikal - Lokasi : Sungai lakit gua musang. Lebih kurang pkul 3 pagi..Perasaan? ahh! kamu pikir sendiri. Gajah bertempik dan runtuhkan pokok durian dekat dengan kamu. pengalaman ngeri sangat2~~