Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

- Aku dah mula seronok bekerja -


Seronoknya bekerja sebagai lecturer
Makin lama makin seronok bila dah dapat adapt dengan suasana
Apa yang seronok?

- Pelajarnya-
Pelajar adalah benda utama yang sebabkan aku x bernafsu cari kerja lain
Variasi perangai budak2 memang pelik
ada yang baik, ligat, pasif, manja, gedik, nerd.. semua ada ah
Dan setiap tahun karakter ini akan berulang - dengan wajah yang berbeza
setiap tahun aku akan dpt anak murid baru, dengan perangai 1001 macam
Itu yang seronoknya - x bosan
Dan stakat ini aku masih dpt kawal budak2 aku

 Aku buat lawatan ke kemubu - sistem pengairan
Tengak ah gaya masing2 posing.. Perngai 1001 macam
Tapi yg penting x bosan kerana mengajar budak yang terlalu lurus adalah sngat bosan!

 Team aku create untuk inovasi
Alhamdulillah dapat tempat ketiga peringkat IPMA MARA Kebangsaan ( kategori kejuteraan awam)
Untuk team nie aku ambik budak yang  turut  perintah dan ada leadership


Jumpa balik prof aku.. Prof awang soh.. terkejut dia aku ada kat snie

Ladang Agro yang dibangunkan bersama student
Kemudahan memang basic  cangkul, benih dan baja organik..
Aku puas hati bila budak2 dapat wat cmnie

Pengiring student ke Genting Highland
Genting terr

 Budaknya banyak mulut, tapi kerja terbaik
Terbaik ah - dari sabah

 Team inovasi aku - dan budak2 5 orang berjaya merangkul gangsa
Not bad - Puas hati itu ada bila org baru macam aku dapat bergmbar dgn big bos.


Masuk Laman web KPTM KL tu.. HQ untuk semua cawangan KPTM


Sambung Master?
Insyaallah klau keadaan mengizinkan


Tamat Semester Kedua As a Lecturer