Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Kerja oh Kerja




Kerja oh Kerja

Bekerja dan running business online bukannya senang
Kerja makan gaji di siang hari
8pagi - 5ptg

Manage business online
1ptg-2ptg
5ptg - smpai terlelap dpn tv

Manage business yang satu lagi
Baru nak start
- unlimited time-

Bnyak mana business pun
Income paling utama aku skrg adalah lecturer
So aku kena utamakan yang utama

Kenapa nak business online jugak?
Sebab minat paling utama
Dah jadi income no 2 sekarang
Kadang2 untung RM3-4 je shari
Kadang2 xde lansung
X berbaloi pun
Tapi puas hati yang penting

Sampaikan aku pkir aku da gila
xde aset pun - naik motor buruk je pun
tp nak buat bnda tu bnda nie
tp pkir balik bagus gak
klau x buat skrg bila lagi
dah kawin nnti jgn harap smpat

So aku nak mencari kepuasan diri dalam 2-3 tahun lagi
Cecah umur 27-28 nnti aku slowkan
tgk apa hasil
Lau x jadi gak

Aku kerja makan gaji smpai tua
- Terbaik!

hmm
Ingt senang ke nak urus 3-4 benda satu benda?
- Sebab tu x rmai prempuan yang mampu than dgn aku-
-Sibuk sokmo- 

Nak idup dgn aku, phamla cara hidup aku
Heh!