Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Ai Ai Ai - Aku di wad. Jom menaip

Malam ke dua aku di wad
Paling last aku stay di wad masa aku form 2
ada eksiden sikit - kena dkat wad dlam 3 minggu gak
Dah 10 tahun berlalu
skrg aku tido kat wad lagi
Tapi bukn aku ah sakit
just jaga atok aku yang eksiden. :p
ditemani adik2 nurse dan doktor wanita yang baya2 aku je
segar plak mata nie..
Tadi ada doktor baya2 aku trtnggal kamus dia kat meja area aku
aku p baca.. xpham
last2 p hntar kat dia balek. dia sengih
sibuk sngt aku nmpak dia tu.. lau x leh borak2 jap

alkisah smalam aku p lepak kfc jap wat kerja smbil online
tmbah2 dgn lapar dan bosan
nak dijadikan cerita - ada mamat nie ber online webcam dgn minah dia
aku tersedak jap tgkminah tu, nmpak sbhagian dada dan paha
maybe dia pkai suar pndek
ap kebodohnya minah tu - xtau ke pakwe dia tu on9 tmpat awam?
ape ke jahanam jntan tu, saje nak pkena minah tu
papepun~ dua2 bengong


Mu kijo gapo lonie?
Rmainya tnya aku soalan nie
aku jwab
Kijo sdiri jah
Bakpo x cari kijo?
Aku oyak
malas
Sbenarnya aku malas baso nak jwab soalan2 gnie
biar r aku nok kijo gapo pun
asal pitih masuk jah
pntg sngt ko nilai pangkat?
pntg sngt ke bermenantukan pegawai?
ahh~! pergi mampus dgn bnda tu
idup aku, aku nak enjoy
aku nak create flow aku sndirik
aku nak kerja, aku nak cuti lama mana pun, akuxnak tido 48 jam pun
itu aku punya hal
aku xnak dikonkong
Hidup aku der~
Hidup nie skali je
nape nak stress2 kena ikut arahan org?
Kan?

xrmai stuju kot
:p

~Jumpa ag next time der~
err~
Out lu



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me