Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Terima Kasih UMK

'Feeling when answering last paper for last final exam in final sem will be 1 of da most unforgettable moment'
Kata-kata bekas pensyarah aku - Dr Hisyam ( Aimst University ) 2 tahun lalu
Mengunkai kembali antara kenangan aku
4 tahun terlalu banyak yang boleh diceritakan




Kenal lambang nie? haha skrg umk xpkai lambang nie pun. antara cadangan awal je.
Skrg punya logo jauh lagi baik





Suasana dalam balau - gambar aku n da geng
Masa balau suasana dia lain.. semua 16 orang lepak sama2
Paling aku ingat main game Counter Strike..
Amat meriah suasana.. jerit2 dalam balau
aku dulu suka pkai nickname kakwawa..
Suka headshot pkai sniper.. haha



Tahun 2008
Baktisiswa pertama UMK join - dengan USM 3 kampus
Menarik dan msa nie aku dah mula kenal suasana luar




Chairman Lecture Series 1
Makan mewah2.. buat kat resort di PCB




Program menaikkan bendera UMK di gunung stong
Siap nak termuntah aku masa naik
penat sngat.. salah aku jugak
masa latihan stamina aku trick
orang pusing 12 round kita pusing 8 round..



Asean University Games di KL

Sem 1 tahun 1
Dapat 1st place create model biodivesity
nitrogen cycle
gambo dgn geng2 present -aku, ezza n eastiharah



Baktisiswa Pertama diselia pelajar UMK
Aku diberi kepercayaan jadi Pengarah Projek pertama
Kenangan tetap kenangan


Hopefully kejayaan gemilang menanti aku
Doa2kan


Sebenarnya bnyak lagi gambar tapi hilang
MASUM volleyball pertama di Sabah
Program PRS di luar kampus pertama - USIM
Semuanya pertama
Itulah unntungnya jadi Perintis
:D



Papepun
Terima kasih UMK
Jasamu dikenang

B07A007
in memory


Lagu kat bawah nie adalah antara lagu popular msa 2008
Setiap kali ada event - paling koman mesti ada lagu nie
Lagu nie 1st aku dengar masa event dengan USM