Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Nak merajuk pun agak2 ah wei

Aku ke kedai makan di stadium tadi
Makan sambil2 hantar kawan aku ke stesen bas
Orang nak belanja makan.. rezeki jangan ditolak

Sampai di stadium aku parking motor aku
Tengok ada minah mencebik pandang dinding
si lelaki nampak x tentu hala nak pujuk
Aku buat bodo p parking sbelah diorang
Lantak kau ah nak gado.. aku nak makan -
sambil gado aku harap diorang tgk2 r moto aku..
kan ilang lagi skali haru hidup aku

Masa aku parking moto tu dalam kul 4
P makan nasik ayam dengan air soya free
sambil2 tgk bola ulangan kat tv dan borak2
dalam kul 5 lebih jugak baru siap

Siap2 aku nak p ambik motor aku
tengok
aduh! x abis2 ag gadoh..

Si perempuan mmg xleh blah
tegang dia punya leher xnak kalah
lansung xnak pandang muka laki tu
si laki pujuk2 dari belakang
xlenguh ke gado kat situ?

baik g gado kat kedai makan..
leh gak minum2

aku p ambik moto
sambil2 mintak izin nada slow2.. 'ambik moto jap ya'
si lelaki sengih2
si pompuan makin muncung
pergh~!!!!

apa kes aku xtau ah




Tiba2 aku teringat kat satu video nie
video anak derhaka







Harap2 mereka t kawin

x jadi macam nie

aku terkedu lpas tgk video nie tadi

terketar2 tangan mak cik tu sebab sedih

Mintak dijauhkan aku dari perangai macam nie

amin.