Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Ore tau kita xtau

Ore tau kita xtau
tapi kita bulih belajar gapo wat ore tau
blaja smpai kita tau supo wat dia tau

Al-kisah
3 hari motor aku rosak.. x bergerak2.
macam2 cara aku dgn kawan buat.. tolak, tukar plug, mcm2 lagi ah..
still x jadi.. last2 arinie aku p antar kedai
apa tukang kedai tu buat?
ambik spanar, bukak karburator - buang air dalam karburator tu.
Pastu dia start - trus hidup.. terkeluar dari mulut aku
'oloh - senangnyo'
trsngih2 aku- payment? free..
pasnie klau jd cmtu ag - dah xyah hntar kdai ah

Al-kisah 2
SPSS 17.0
Aku kena guna benda nie untuk hasilkan data dan result untuk kputusan FYP aku
1st - aku tobat malas nak blajar benda nie..
aku assume aku akn ada msalah nak buat dan blajar program nie
Nak dijadikan kisah - Aku jumpa pnyelia aku
Penyelia aku nak jugak aku blajar bnda nie - dan aku kena hntar result 4 ari lpas aku jumpa dia tu
2 ari pertama aku buat bodo
2 ari sblum submit - aku start godek2..
nmpak susah - tp aku rajinkan diri godek2
hari last aku buat btul2 dan x tdo malam
print out result smpai 29 page
hbis duit RM10 hinggit - adoi~
esoknya aku jumpa dia kul 4ptg
Dia puji aku - bgus2.. pndai pun guna
tp boleh baiki lagi. tp dh bgus untk kali prtama guna
trus ilang letih aku
balik jumpa dia trus tdo atas katil smbik trsngih
dipuji oleh pnyelia.

Conclusion?
Ore tau kita xtau
tapi kita bulih belajar gapo wat ore tau
blaja smpai kita tau supo wat dia tau

Percaya kepada diri sendiri
kerana kita bukan bodoh
-Pengingatan untuk diri sndiri-