Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Cerita Hari Ini

Malam tadi aku tdo bilik kosong - lpas gayut phone dgn seorang kawan
Dok cherita psal msalah dia dgn kawan laki dia.. cerita disebalik cerita
Lama benar aku x berbual dengan dia

Pagi tadi aku tersedar sendiri
Sebab kepala terhantuk kat dinding - badan terinjak sebab sejuk sngat
Entah nape angin skrg kuat sngt - aku dah tutup tingkap, tapi angin masuk still mcm kipas
haih kul 5.30am aku bangun

Pas subuh tido balik - kul 9.30 pagi bgun
Lapar - aku masuk bilik
Si Lokman dan Mijie dah bgun - eh awal bgun? Xtdo upanya
oo upanya mereka nak siapkan kerja yg dr nak - arinie last submit

Lapar perut - Aku belek2 stok makanan
Owh - Lupa.. baru beli meggi perasa baru dengan si epul pasir mas smalam
Meggi Extra Pedas - haha
Aku tnya sape nak makan - smua nak
Ambik 3 meggi, bawang, dan 2 bijik telur - MAsak!
Masa masak - mak cik cleaner lalu dan tegur aku
Adik nie adik Isram ke? Owh2 ya.. kenal ke abg saya? Tnya aku.
Kenal la.. Owhoho patutla ada iras
borak2 sal abg aku smbil msak

Dah siap aku sms si Ipin ajak makan
Dia ckap dia baru bgun - mkan dulu
Tgh makan si wan sbs2 datang. bising2 mkan x ajak dia
Haih - rezeki dia r
Sambil2 si pian ajak aku gunting rambut dgn dia malam nie
Ok gak ah.. rmbut aku pun dah panjang
On - rambut baru mlm nie lau xde halangan. ha2

Pas mkan.. rilex2
Tiba2 si ipin datang - dan tiba2 tnya pernah dgr lagu x?
Lagu Apa? Tjuknya
Bila Supervisor call lagi
Haha masing2 cuak dgn supervisor skrg

Tgh online
Si mat yie SRN message kat fb
ajak main bowling jumaat nanti
Byar 10 hinggit
Tnya kwan2 - owh.. 5 org nak p..
aku,ipin,mijie,daniel n lokman
JOM!

Tgh online gak
si Syaza junior baik hati skype - tnya team PAS dah ada?
Xde.. owh ada kawan dia xde team
bgus2. team dah lengkap
Thanks to syaza coz mmbantu aku lagi sekali

Skrg?
Skrg ipin masak pizza meggi
entah jadi ke x pizza meggi dia tu
layan je ah
sedap makan.. xsedap makan gak

Asyik meggi je
mlm t nasik ah plak
Katne?
Kat kedai kesukaan lokman
kenapa suka?
 haha


Cerita hari nie
6am- 1pm
29/3/2011
In memory