Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Meh nak cerita

Sibuk sngt dengan suasana pemilihan MPP sekarang
Bukan aku yang sibuk tapi aku serabut dengan fb
X abis2 dengan benda tu
Ape nak jadi dah..
Apa beza Pro-M dan Aspirasi
Aku x kisah, as long benda tu bwa kebaikan..
Apa ingat HEP jahat sngt nak pedajal mahasiswa?
Apa ingat mahasiswa hebat sngt leh tnjuk ajar HEP?
Pkir2la..

Semalam dan arinie menarik
Terima panggilan no private
Siyes aku x knal siapa
Nak jumpa dan mntak tolong
Harinie aku jumpa dia
Pergh.. lawa seyh~
Umur dah nak cecah 40 tapi gaya cam baru nak cecah 30
Rupanya dia ada msalah rumah tangga
Dan dia mntak aku tlg dia.
Aku tlg stakat termampu.
Kesian dia.
Mana dia dpt no aku?
Dia ckap ada org bagi
Sapela yang bagi tu ya.. Haih

Final Year Project
Haha mcm lawak sial
Kalau boleh aku x mau mkan sekitar kampus
takut terserempak dengan penasihat aku
setiap kali jumpa mesti dia panggil aku
Tanya2 progress
bukan aku xnak buat tapi aku malas nak buat
dan juga x sempat buat
so.. lau aku jumpa dia speechless r aku
Soalan biasa - Asraf - cmner progress?
Aku akn ckap, on da way..
On da way cmne tu?
Then.. blalalala~~

Mr XXXX - Bukan aku xnak buat, tapi aku kena cari btul2 time aku nak buat
msa tu mmg btul3 jalan bnda tu.
Final Year project nie bukan mcm asgment
Sekali dah buat, kena sentiasa buat
kalau x, lari flow, lari ayat, lari perancangan, lari mood
Cara aku la.. cara orang lain aku x tau.

Sponsor?
X cecah Xk lagi..
Sape nak sponsor untuk dinner?
Aku mlas dah merayu

Eh? Ada 2 bulan lebih lagi aku nak bergelar mahasiswa..
Enjoy~!