Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

A day to remember

Tgh syok main PSP + dengar lagu
Tiba2 ipin call - Jadi x main bowling?
Eh? Lupa plak bowling- ok2 jadi - kul 5.15 gerak
Aku pun siap2 - dan daniel jadi pembonceng aku
Cilok2, wa smpai dulu wlaupun geng2 yang lain bertolak dulu
Cilok2.. haha

Kumpulan di agihkan melalui ooo--som!
Aku sekumpulan dengan kid, bell, dan annie lo
Kumpulan lawan? - nisa, nicol, ipin dan daniel
Kitaorang main 3 frame
1st game team aku mng bergaya
2nd game team aku kalah bergaya
3rd game masing2 main dengan serius - sebab kalah kena belanja makan
Keputusan selepas tmat perlawanan?
Team aku menang! haha
1002 jatuhan pin berbalas 992 jatuhan
mak aii- beza 10 jatuhan je.. mmg sengit

tengah tengok mata kat board.. cuak2


Gaya ada - tp strike x cecah 5 rsanya, spare pun sma .. dan bnyak kali gak tertinggal satu pin je, xtau knapa
Xpndai main.. =.='

Longkang~

Dari depan bell, kid, nicol,nisa,annie

Kalah byar aaaa.. 1st cdangan aku cdangkan pizza, tp nmpak cam kejam sngt
Last2 p satay malaysia, dan mmg sedap- smbil tgk match malaysia lwan pakistan
Kenyang deii
.
.
.


Hari berikutnya - wa g field trip kelas elektif
Pendidikan Alam sekitar
Pergi ke Air Kelantan pada mulanya
Cerita sedih orang disana
Orang kampung asyik datang dan marah2 je
Dahla air sungai free, yar bil air mahal
tapi air tetap kotaor dan kuning!
Aku mlas nak ckap pape.. =.='


Geng SBS4


Next!
Latar belakang tmpat pelupusan smpah.. haha

Tempat pelupusan sampah kwasan kota bharu, bachok dan kwasan sekitarnya
Menariknya disini, aku mizie, dan beberapa student lain naik traktor naik bukit sampah
Pengalaman mmg cuak - mcm naik roller coster
Kadang2 traktor yang aku naik mendaki smpai 45 darjah
Busuk? x busuk - Sebab sampah dah lma dan airnya dah mnyerap ke bawah

Perkongsian cerita disini
Ramai aku tgk pengutip smpah disini, kutip2 dan jual besi2 buruk, tin2
Aku tnya earning diorang - cecah RM 50 sehari.. So? Rezeki dimana2 kawan
Kadang2 mereka jumpa gelang emas
Kadang2 mereka jumpa bayi
dah 2 orang di jumpai kat sinie- mayat bayi
yang dijumpa la
yang tertimbus dan x jumpa?
aku yakin rmai lagi


A day to remember