Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Akhirnya dapat login blog - Thanks CCleaner

Dah 3 hari aku xleh login blogger.com yahoomail
Aku pun xtau knapa
Guna firefox dan Internet Explorer pun xdpt.
Malas nak pkir bnyak, aku biarkan je coz asg da btambun
Harinie ada masa free sikit
Aku try guna aplikasi CCleaner
Aku buang je smua history, clear cache internet aku.
means that memori internet laptop aku kosong.
Alhamdulillah.. skrg da dpt login
Screen capture msa guna CCleaner

Bagi korang yang rasa tenet korang lembab dan slow
Try r guna aplikasi nie.. mudah dan free
Tmpat download dia bnyak.. guna abg google cari keyword download CCleaner

Nak sedap lagi defrag laptop anda- kerap pun xpe
freekan disk space C anda.
Jangan selalu format laptop coz aku tgk rmai yang suka format lau ada msalah..
format x elok untuk laptop
try cari cara alternatif dlu

K
Chow~~
Salam