Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Hei..Aku Rasa Aku dah jumpa. :D

Tya Fatihah Zalani
Sape tu haa~~
NIe budak kecik kat bawah nie haa
Try tgk gambo dia - comey benor.. ha3



Skrg dia da besar da pun..
Da pandai berjalan, da pandai berlari dan amat pandai main galah panjang..
Aku kenal dia masa sukan rakyat kat usm haritu..
First sekali pandang - dalam hati aku - WOW
Comeynyo..Berkebaya dia masa tu

First Impression aku :
Minah nie lain dari yang lain - minah istimewa nie
Macam model la plak aku tgk dia.
Aku pura2 tegur - hai , dari u mane ya..
Dia cakap Uitm Perlis..
Aku pun cakap Owhh~~ k.. xtau nak cakap apa da..
Haha aku kaget


Masa sukan rakyat tengah bermain - aku tengok dia riang ria bermain galah panjang
Aku p dekat dia - dan bertanya- Bila main?
Dia jawab dah habis dah..
Dah kalah dah~
Macamla aku xtau dia main jap ag - saje tanya,, ha3

Lpas tu dia nampak aku usha dia bawah payung.
Dia jegilkan mata dia - suh p main jauh2~~ ahaha
Xtakut ler.. :D


Lagi First Impression aku sal dia?
- Amat menarik untuk didekati
- Jenis yang xkan layan orang yang xkenal a.k.a sombong
- Dan jenis yang susah nak dibuat awek namun akan setia bila bersama
- Suka pkai baju 2 lapis - tshirt kat dalam dan jaket kat luar
- Berbadan lansing dan tinggi dia rendah sikit dari aku.
- Jenis Happy go Lucky


Baru 3 ari aku berkenalan dengan dia
Terasa lain je..
Rasa nak berkenalan dan terus berkekalan sampai ke tua
Umo dia muda 3 tahun dari aku
Tya Fatihah Zalani
Selamat Berkenalan!
:D