Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Freemason - Ideologi orang yang kejang otak

Aku cukup meluat dengan penggila freemason nie
Semua benda nak dikaitkan
Menyerabutkan fikiran dengan semua benda karut
Lau semua benda freemason - apa yang x freemason?
Jom kita usha kebijakan mereka
 
Kebijakan mereka mengaitkan benda2 dengan SIMBOL freemason


Putrajaya dikaitkan dengan obelisk


Upin dan ipin pun kena




Ketupat pun kena

KLCC pun kena







Bola pun kena


Terlalu bnyak yang dikaitkan dengan simbol freemason nie
Kadang2 aku cukup meluat dengan benda alah nie
Bagi aku - aku xpercaya freemason
Tapi aku percaya kewujudan dajal itu semua
Tekadkan iman dalam hati - Allah yang satu
Kalau apa yang berlaku disekeliling kita pun
Balik pada Allah
Balik pada Al-Quran
Bukan semua kejadian adalah freemason
Kadang2 ianya sengaja diada2kan
Jangan la terlalu kalut nak kaitkan semua tu


Dari pikir psal freemason
Aku syorkan pemikir freemason pkir psal akhlak budak2 zaman sekarang
Macam kat bawah nie
Terusan menghina Islam



Berdosa ke aku lau x percaya freemason? 
Gambar nie diambil dari blog joegrimjow dan web yang dedahkan freemason kat malaysia. Malas aku nak bagi link. takut ada yang terpengaruh. Sorry.

Pendapat anda bagaimana?