Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Terima Kasih kamu dan kamu!



Baru je tukar loyout.. lawa gak loyout nie..
Tapi jalan2 tadi, ada gak yang pakai loyout sama..
Dah edit letih2 baru pasan.. aisey..agak x best disini..
Malas nak edit lagi sekali..
Xpe.. lau aku ada design lagi lawa aku try tukar, tapi aku harap dia yang tukar..
Apa barang blog pakai baju sama kan?
Tamat cerita tu..

Entry nie aku nak ucapkan terima kasih kepada kamu dan kamu..
Siapa?
Kamu la..
Paling aku ucapkan terima kasih kepada pembaca setia aku..
Bukan aku nak poyo, tapi aku tau mmg ada..
Wlaupun aku x updated 2-3- hari, namun Unique visitor still nak dekat hundred
Aku assume separuh dari tu adalah dari google keyword.
Yang lain?
Silent reader, stalker dan seumpamanya..
Terima kasih kamu dan kamu.. :)
Cubalah aktif2kan diri mengomen ya..
Aku nak kenal jugak sapa kamu

Bab berblogging nie, aku mmg xsempat blogwalking..
Tenet lembab, dan lagi satu aku pkai netbook, mmg lemah sikit la lau bukak page bnyak2 terus.
Lagi2 lau jumpa blog ada widget salji + pasang lagu dan page scrolldia smpai kebawah2..
Haru nak tnggu page load smpai habis.
Papepun aku nak share antara
sebab kenapa aku suka blogging
Tengok gambar2 dibawah




Unique Visitor 87 orang dalam satu masa


Antara lokasi pengunjung blog aku..

Aku syok lau aku tgh bukak blog.. Dang! tgk ramai yang usha blog aku..
Antara sebab aku suka berblogging.
Earn nuffnang?
Sikit aje.. malas nak share.. haha..
Tapi angka ini adalah amat kecil compare dengan blog otai2 lain..
Kadang2 aku terpikir nak tukar domain..

Syeragh.com

Ok x? haha tp lmbat ag kot~
Papepun..
Happy Blogging!
Thanks kepada kamu dan kamu!
:)
Selamat Bercuti!
Selamat berhari raya ya!


Haaa!
Dan sape nak aku ltak link blog dia kat bloglist aku?
Tinggalkan link ya. Thanks!