Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Setianya Minah Tu

Kagum aku melihat seorang minah nie..

-Ceritanya macam nie-
Sedang aku makan sambil online tadi.
Terlihat aku seorang minah datang sorang2
Dia duduk.. dia termenung, dia order makanan..
Aku hanya perhatikan je dari jauh.
Dalam hati aku 'hai..xkan sorang je kot'

Aku abaikan dia, dan teruskan makan makanan aku
Dalam setengah jam lepas tu, aku tengok dia lagi - dia sorang lagi.
Dia senyum kat aku - owh dia nampak aku tengok dia. aku senyum balik. ecece.
Minah tu masih bermain2 dengan hp dia.
Dalam hati aku ' compem baru frust bercinta'
Aku cakap macam tu coz jarang aku jumpa minah makan sorang2 lama2 sambil termenung panjang.

Dalam kira2 20 minit lpas tu, ada la mamat sorang nie datang
Tergedek2 pergi kat minah tu.
Minah tu buat2 muncung - merajuk la tu konon
Wooh!!! Dalam hati aku.. Da ada balak rupanya.
Kagum betul aku minah tu.
Sanggup dia tunggu balak dia dekat sejam..
memang respek..

Sekarang dia dah balik p mane entah.
Dan aku tgk pakwe dia p bayar bil
Xkan nak suruh dia bayar kot..

Untung betul balak dia
Aku rasa kalau minah lain
majoritinya dah melenting
dan balik je..
kan?
sejam tu menunggu ~~~~ lama tuu~~
Eh! minah tu setia menunggu atau dia xde duit nak bayar bil?