Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Kota Bharu dan Tortura

Seronoknya aku 2-3 ari nie - sampai x sempat update blog.
Banyak peristiwa yang berlaku..
Salah sorang kawan aku dari Kuantan- ieda farieda datang temuduga cikgu kat tempat aku.
Dia lepak kat rumah kawan dia a.k.a kawan sekolah aku dulu - khadijah aini.
Lepas je exam hari selasa tu - terus aku p jumpa mereka.
Bwak diorang jalan2 selama 2 hari - spupu aku mek syah join
Penat tapi menyeronokkan!
Pantai - Pasar Siri Khadijah - Muzium - Shopping Complex - Istana Jahar -
Pizza - KFC - Sup Perut Cik Anie -
Mane lg ya? Lupa.
Balik dekat Maghrib - nasib baik xkena marah dengan bapak aini.
Walaupun dah lama kenal bapak dia - tapi aku still cuak. huk2







 

Sory gambar xleh upload banyak coz Wimax dah lembab sejak ujan nie.. Aduyai..
TApi aku rekomenkan korang try usha TORTORA.

Alat seksaan zaman silam eropah..
Memang zalim.. aku kaget bila masuk dalam pameran nie,
Sula - pecahkan otak - cabut tulang belakang - alat2 tu semua ada ditunjukkan.
Terlalu banyak alat yang zalim yang boleh ditengok..
Ada kat muzium Kelantan skrg- jom!