Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Owh UMK

UMK
Minggu Terakhir sebelum Exam Final..
Orang sibuk study, tp UMK dok sibuk bagi kitaorg aktiviti
Tapi semuanya aktiviti melibatkan pergaulan dan perkenalan dengan usahawan berjaya tempatan.
I like!!
Ini U aku..



Aktiviti di KTC ( Kota bharu Trade Center)
Future CEO

Aktiviti makan malam bersama usahawan tempatan
Ambik peluang makan dengan rakan sekelas. usahawan jugak kan~~

Usahawan dari USA - Marc Nagger
Baru berumur 25 tahun - tapi dikhabarkan dah jadi jutawan
Banyak dapat ilmu dari program yang dia organize..
Aku dapat kenal usahawan tempatan yang aku minat bidang perniagaannya.
Dan mmg banyak ilmu yang aku dapat dari beliau - usahawan perniagaan online
Aku stick dengan dia dalam program tu.
Paling penting - dia ingt nama aku dan cam aku.
Thanks to beliau..
Thanks Marc Nagger!
Thanks UMK!

Projek Final Year aku dah berhasil..
Aku dapat 5 spesies edible aroid dari junior aku..
Teramat terima kasih kepada beliau kerana bnyak bantu aku.
Katanya ayah dia yang tlg carikan.. haha
Hari ini, aku p tgk, hidup segar species yang dia bagi tu.. wah~~ aku gembira!
Dan aku masih mencari banyak lagi spesies aroid yang boleh dimakan.
Sape2 yang leh tlg?




Kawan aku masuk spital..
Antara yang paling kerap masuk spital dalam kelas aku.
Masa gambar nie diambil, aku, annie dan daniel melawat, dia masih di wad kecemasan.
Masa tengah melawat, dia dibawak ke bilik xray..
semalam aku p melawat dgn kawan2..dah masuk wad dah
semoga cepat sembuh..
amin~


Isnin nie Exam - Malam nie nak tgk bola Kelantan Vs Negeri Sembilan.. Wish me gud Lark 4 Exam, dan aku wish gud lark untuk Team Kelantan! Gomo kelate Gomo!