Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Aku tak gila ok!..



Aku x gila ok!
Sape yang nak mengaku dia gila?
Orang gila pun x mengaku gila..

Al-kisah..
semalam aku diherdik orang gila..
teramat2 kuat orang gila tu marah kat aku..
sampai bergetar rambut aku dia punya suara..
memang dia aim kat telinga dan kepala aku.
3 sudut, kanan, belakang dan kiri..
sumpah aku x tipu..
Cerita dia?
Kawan aku bercerita - blogger Daniel

Cerita dia

Berdesing telinga aku.. aku diam jerk..
Xberani melawan.. orang gila ma..
dia pukul, lau kita lawan kita yang salah..

Masa nak balik tu , aku terserempak dengan dia..
tengah duduk bersila tepi longkang
aku ada ambil gmbar guna hp dari jauh- tp sory x clear sngt2..
aku takut nak p dekat, kan dikejarnya aku.. mampus aku.
Sory, tapi aku mmg takut dengan orang gila..
lgpun lau dia perasan aku ambik gmbar dia
aku naik supermarket pun, aku rasa dia akan terus kejar aku.



Pikir punya pikir
teringat ayat dia.
DUIT 5 RIBU HAK AKU!
MU AMBIK DUIT AKU!
^(&)(&9070 (x ingat)
mak cik tu stress sbb kena tipu duit ke?
atau suami dia dulu bolot smua harta dia..
sampai dia trus jadi gila?
aku xtau~
mintak2 dia sihat slepas ini..
aku amat2 kesian kat dia..
Anak2 dia biar je dia jalan merata2 malam2 mcam tu..