Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Once in a blue moon : Syoknya Puasa!!


Berkesempatan berbuka bersama rakan a.k.a sain adalah perkara yang mengujakan..
2 hari aku berbuka bersama mereka..
Hari pertama aku adakan jamuan berbuka dirumah aku..
Seramai lebih kurang 17 orang datang
Thanks kawan support!!!
Tetap datang walaupun jauh dan jalan jem..
Enjoy the pict!

Sebahagian kaum Hawa
Sebahagian Kaum Adam

Berposing dibelakang rumah aku bersama golonngan yang x biasa ke sawah.. haha





Hari ke dua aku berbuka bersama rakan
Bersama rakan ke surau di Kubang Kerian
Naik motor- dan menariknya bersama Da-niel dan Lokman
Enjoy the pict!

Bergambar dalam ribut.. Nak ujan!
Si Daniel yang ghairah membawa motosikal!! Haha
Cik Lokman

p/s ; Si Daniel - aku respek sama dia.. non muslim tp dapat hidup dalam suasana kitaorg, berpuasa hampir penuh, dan x janggal berbuka di surau.. Wa caya sama lu!

Enjoy the moment : Once in a blue moon