Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Aku dan raya..

Semalam pergi cari baju raya.. hoh! punyala lama memilih..
Dah beratus2 baju aku belek, dan x jumpa..
Promoter disitu yang jadi mangsa aku..
Follow dan layan je apa aku nak tengok.. kesian dia.
Tapi xper, peramah dan cute.. Owh~~!! Haha
Banyak helai gak aku cuba, namun xder yang lawa..
Last2 aku pilih yang nmpak cam ok jerk..Ingat nak cari yang unik, yang ada 2 kaler..
Tapi x jumpa.. Xpe r.. next raya plak..
Papepun Thanks Kak Long aku yang sponsor baju raya tahun nie.
Tahun depan sape plak ya?

Pemain mercun yang bodoh..
Terasa nak hentak je pemain mercun kat sinie.
Main time orang nak tidor.. Kul 2-5 pagi
Main r time riadah, time petang2 ke~
Aku sound, dia cakap apa? Naper aku je yang kena? Orang lain kau x marah lak..
Dah tu aku nak wat perhimpunan memarahi pemain mercun ke?
Ada otak pakai!
Jangan sampai polis datang baru menggelabah.
Budus punya orang.. Bikin gua panas!
Tiap2 malam x dapat tido dengan selesa..

Hari nie aku balik beraya..
Owh! Dah lama x rasa suasana berebut2 naik bas, berebut2 beli tiket bas/ keretaapi.
Dulu 2-3 bulan sebelum raya dah risau klau2 tiket balik kelantan dah habis.
Sekarang dah dekat 4 tahun x pegang tiket bas..
Rindunya suasana tu~~

Assigment!
Ada dekat 4-5 assigment
Kenapala dibagi time2 cuti?
Ini kerja sekolah ke apa?
Aduyai~~~
Poning2
Dahla tarikh submit Final Year Project makin dekat..
Xper.. Pelahan2 kayuh

Awek?
Aku dah kompemkan dengan mak aku.
Aku xkan pilih sidia.
Mak aku senyap, silap aku jugak bwak dia jumpa mak aku dulu.
Mak aku ckap xper, cari yang lain, better xjadi skrg dari xjadi lpas nikah
Cuma aku masih ingat apa ciri2 yang mak aku mntak..
Xbnyak.. cuma yang dapat jaga dia time tua,
masuk dengan adik beradik..
dan berkerjaya
tu je syarat dia.
Kak long aku? Lau boleh dia nak adik ipar dari Sabah
Demand eh.. Pelan2 Long
Ada orang nak pun dah ok, nak memilih tu jauh ag.
For now- single is better..
Pelan2 kayuh

K.. adios.
Bercuti!
Beraya!
Out!
Maybe x updated untk sebulan.
Utamakan yang utama
SELAMAT HARI RAYA!!
Love u all!!
Bubbye!
:)