Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Sarawak.. Aku teringin kesana..


Teringin aku untuk bekerja disana.. Aku x tahu kenapa tapi naluri itu datang sendiri. Naluri untuk mencuba dunia baru, untuk kenal dunia baru dan mencipta sejarah didalam hidup aku sendiri..
Tentangan keluarga?
Sejujurnya aku sudah bertanyakan emak aku tentang hal ini, dan mereka mengizinkan, asalkan aku ada masa untuk keluarga dan balik bila keadaan memerlukan.
Menyesuaikan diri? Aku tiada masalah kerana aku suka hadapi cabaran untuk menyesuaikan diri, dan biasanya semua aku dapat atasi..
Sarawak..
Aku xtau kenapa, tapi andai aku kesana aku akan senyum lebar.
Tak lama, mungkin 4-6 tahun..
Paling lama.. 10 tahun..
Lagi lama?
Aku berenti kerja!!
Haha


P/s : Pernah berada di pedalaman dan hidup menggunakan generator elektrik, 7pm-10pm tiap2 hari..Teringat kestresan yang menggembirakan itu.. Dahla line tepon susah nak dapat