Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

SEO dan Meta Tags - Rumitnya



SEO (Search Engine Optimized) dan Meta Tags adalah antara benda yang dikejar blogger dan pengusaha perniagaan online. Kenapa dikejar? Kerana memang dapat tingkatkan traffik dengan jayanya (andai dibuat dengan betul). Aku ada cuba belajar dan buat benda alah nie, dan hasilnya sebelum dan selepas tu ada beza. Namun, berjayanya benda tu andai aku taip keyword yang betul. Kalau taip keyword yang popular? Blog nie tenggelam dihempas blog2 yang lain. Haha memang agak menyeronokkan bersaing nie.

Aku ada membaca forum-forum yang menyatakan SEO ini, kita kena buat enjin carian menyukai kita. Ek? So banyak benda lagi kena belajar la, bukan hanya buat coding SEO dan Meta Tags, tapi kena arrange blog anda dengann baik. templetes dan widgets semua. Ya ke? atau dia sajer nak nyusahkan blogger baru macam aku nie.. Haha paling penting keyword la.. Banyakkan membaca- itu yang aku harus buat mulai sekarang. Good luck syeRagH!!

p/s: Ada sesiapa mau tolong ? Ahh!! study2!