Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Public Mutual - jumpa client di masjid.. ecece~~

Public Mutual adalah antara bidang business terawal yang aku ceburi.
Namun dah dekat 5 bulan aku tinggalkan benda nie, sebab praktikal dalam hutan (Lojing) , xde orang, orang asli ada r, then bank dan kemudahan pun xde. Namun arinie aku sambung balik buat benda nie. Yang bestnya, aku call customer nak jumpa,
then, dia ajak jumpa kat masjid, lpas semayamg zohor katanya..
Permulaan yang baik, kerana biasa aku jumpa client tmpat2 mkan, nie tmpat smayang. Sejuk hati aku~~ dia sign masa pkai kain pelikat. haha.. Semoga permulaan ini menjamin pergerakan aku dalam business unit amanah nie dengan jayanya.

Aku x bagi comittment spenuhnya pun kat benda nie, tapi income dia agak boleh tahan la. Salah satu sebab ialah aku malas cari pelanggan. Da la musim2 panas nie. Papepun- usaha tangga kejayaan.
Xdapat duit dari nuffnang, dapat duit dari nie pun ok gak. haha~~