Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Facebook xdpt log in..

Salam Isnin.. Banyak nak dipost arinie.. Namun arinie aku nak share bnda yang menkacaukan mood aku di pagi ari:
  • Facebook tak dapat login!!
  • Menolong Mak Cik yang x menghargai
Facebook xdapat login. aku pelik gak psal benda nie. kna hack ke apa aku xtau. tapi apa yang kuar hanyalah benda nie :

Service Unavailable - DNS failure

The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.

Reference #11.c54b52cb.1272857485.13f9774

hak2.. server sane rosak kot.

Cerita kedua. Makcik yang x menghargai: Aku menerima panggilan telefon semalam dari seorang mak cik nie-pkerja pejabat tempat aku praktikal dulu, mintak install software public mutual. pagi nie aku korbankan masa tidor pagiku, then bergerak ke pejabat. Jumpa dia, then trus bantu dia install. Pas siap, then dia asyk layan benda tu je, saya ckap, mak cik, nak balik nie.. then dia ckap. haa.. ok2. Thats All! ahh!! nseb baik mak cik. lau budak kecik da kena dah. huh. sabar itu penting..