Tune Talk Tone Excell

Tune Talk Tone Excell

Latihan Industriku..

Sebut tentang latihan industri, terlalu banyak pengalaman yang aju boleh kongsi, bermula di Jeli, aku jumpa tapak kaki harimau, dan tapak kaki gajah. Tidur di atas bukit-tanpa elektrik dan rumah terdekat adalah kira2 17km dari tempat aku tido. Pengalaman yang aku anggap pada masa itu memang gila.
Sebulan lepas itu. aku ke Relai-gua musang. Agak menarik tempat ini pada mulanya, ada set karaoke, dan ada rakan yang boleh lepak bersama. Penglaman disini bertambah tambah menarik bilamana gajah menyerang kawasan sekitar penempatan kami. Malam pertama kena serangan, aku dan staff bertempiaran lari kira2 jam 3 pagi. Aku tidak takut pada malam tu, tapi teruja dan tergelak tengak muka2 pucat staff.Malam kedua, aku yang terkena. semua staff sudah tidor, dan aku yang pada masa itu melayari internet, terdengar pokok tumbang, dan bunyi benda diruntuhkan, masyaallah, kaki aku kaget, memang aku tak tau apa aku nak buat, hanya berdoa tidak menyerang tempat tidoku. Esoknya, aku pergi meninjau, dan rumah kongsi buruh indonesia, kira2 100m dari tempat tidoku diruntuhkan gajah. Benda nie berlarutan kra2 seminggu. Pengalaman oh pengalaman.
Esok, aku akan ke Lojing-tiada binatang buas tetapi terkenal dengan orang aslinya. haha apa pengalaman disana>? aku xpasti.. aku mengharapkan Latihan industri yang menyeronokkan..